(0312) 354 84 58
otobilya@otobilya.com.tr

1976’dan bugüne; tecrübeyle.

1976 yılında Sn. Rıfat YÜCETÜRK tarafından Ankara’da perakende rulman, keçe ve kayış satışı gerçekleştirmek üzere kurulan OTOBİLYA Otomotiv Tic. Ltd. Şti, 1990 yılında Sn. Uğur YÜCETÜRK’ün şirket yönetimini devralması ile birlikte şirket vizyonunu “sektöründe kalite, müşteri ve çalışan memnuniyeti ile alınan lider bir firma olmak” olarak güncelleyerek “Dünya’nın Rulmanı Ankara’dan !” sloganı ile 60 kişiye istihdam sağlayan bir firma konumuna gelmiştir.

Misyon

Günümüzde bünyesinde barındırdığı 13 uluslararası markanın distribütörlüğü ve 8.500 m2’lik depolama alanı ile başta Ankara olmak üzere Türkiye ve Uluslararası çapta Otomotiv Yedek Parça Sektöründe toptan ve perakende satış faaliyetlerinde bulunan Rulmancı ve Yedek Parçacı firmalar ile Askeri Kuruluşlar ve Belediyelere hizmet vermektedir.

Sektörümüzde geldiğimiz noktadan daha ileriye giderek, gelişen teknolojileri takip ederek, çağın gereklerine uyum sağlayarak, yurt içi ve yurt dışı pazarlara dünya standartlarında ürünler sunarak, ülkemizi Dünya’nın birçok ülkesinde temsil etmek ve aranan bir marka olmak ana amacımızdır. Bu amaç doğrultusunda Otobilya Otomotiv Tic. Ltd. Şti. hem çalışanlarına ileri teknolojik donanımlarla desteklenmiş, disiplinli ve huzurlu bir çalışma ortamı sağlamayı hem de müşterilerinin ve tedarikçilerinin güvenini ve mutluluğunu en yüksek kalitede ürün ve hizmet sunarak gerçekleştirmeyi kendisine temel hedef olarak belirlemiştir.

1976
Yılından bugüne...
13
Uluslararası marka
60
Kişilik uzman kadro
8
Farklı ürün grubu

Neden Otobilya?

Otobilya ile koşmanız için birçok sebep.

Profesyonel

Sektörün profesyonellerinden oluşan kadro.

Deneyimli

1976’dan bugüne 42 senelik tecrübe birikimi.

Lider

13 distribütörlükle sektörün liderlerinden.

Teknolojik

Teknolojiyi takip eden üst düzey sistemlere sahip.

Kaliteli

Dünya devlerinin distribütörlükleri ile üstün kalite.

Hızlı

Ürün ve hizmet tedariğindeki hızlı geri dönüşleri.

Araştırmacı

Sektörel konularda sürekli araştırma yapan, müşteri odaklı.

Kurumsal

Kurumsallaşma ifadesini müşteri memnuniyetine yansıtan.